ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Kdy hradím první a následující splátky?

První splátka se hradí vždy při uzavření smlouvy a další splátky mají splatnost vždy k 1. dni následujícího měsíce. Pokud tedy bude smlouva uzavřena k 30. dni v měsíci, následující splátku je nutné uhradit již následující den, respektive za dva dny. Splátkový kalendář obdržíte při uzavření smlouvy.

Co mám dělat v případě pojistné události?

Vždy kontaktujte pojišťovnu a Volkswagen Financial Services.

Kdy si mám objednat nový vůz

Doporučujeme 6 měsíců před ukončením smlouvy. Volkswagen Financial Services vás bude informovat o blížícím se konci smlouvy v tomto časovém předstihu.

Můžu si auto odkoupit po skončení pronájmu?

Ano, sdělte tento požadavek našemu prodejci při sjednávání smlouvy. Prodejce vám sdělí orientační cenu.

Co mám dělat, když potřebuji s autem na servis?

Objednejte se do servisu.

Vracím s vozem také pneumatiky?

Ne, vůz vracíte na letních pneumatikách.

Může s mým vozem jezdit rodinný příslušník nebo ho mohu zapůjčit cizí osobě?

Rodinný příslušník vůz řídit může, v případě třetí osoby o možnost využívání zažádejte u Volkswagen Financial Services.

Sčítají se mi najeté kilometry za dobu pronájmu? Mohu jeden rok najet 10 tisíc a druhý rok 30 tisíc km, přestože limit je 20 tisíc km na rok?

Ano, kilometry se sčítají. Pokud je smlouva na 2 roky, můžete tedy najet celkem 40 tisíc km. Za přejeté km nad tento uvedený rámec uhradíte po ukončení smlouvy smluvenou částku XY Kč / km bez DPH.

Kdo hradí pokuty za dopravní přestupky?

Za placení pokut je odpovědný vždy nájemce vozu. Volkswagen Financial Services v případě výzvy postupuje vždy informace o nájemci Policii ČR.

Mohu si pronajmout více než jeden vůz?

Ano, na své rodné číslo nebo IČ můžete uzavřít až 2 smlouvy.

Mohu vrátit vůz před ukončením smlouvy?

Jedná se o předčasné ukončení smlouvy a Volkswagen Financial Services s vámi provede finanční vyrovnání. V případě, že nejste schopni splácet, máte možnost vůz případně převést na třetí osobu.

Co se stane, pokud mi byl vůz odcizen?

Ihned tuto událost musíte nahlásit telefonem nebo e-mailem společnosti Volkswagen Financial Services pojišťovně. Do vyřešení celého případu je smlouva aktivní a platná. Ukončení smlouvy proběhne na základě potvrzení o odložení případu vydaným Policií ČR nebo jinými orgány, po kterém proběhne vyrovnání s pojišťovnou a dojde k finančnímu vyrovnání společností a klientem. Klient hradí zvolenou spoluúčast z ceny automobilu a také případný rozdíl z finančního vyrovnání. Toto platí, pokud vůz nebyl nalezen a vám vrácen.

Kde je uložen nebo kdo má v držení velký technický průkaz?

V zahraničí se provádí pouze neodkladné opravy závad znemožňující pokračování v jízdě nebo závad, u kterých hrozí zvětšení rozsahu škody v případě, že nebudou okamžitě odstraněny. Ihned kontaktujte Volkswagen Financial Services, který, je-li to možné, zajistí bezhotovostní úhradu opravy prostřednictvím spřízněné zahraniční společnosti. V zemích, kde úhrada prostřednictvím takovéto společnosti není možná, musíte náklady uhradit sami a zajistit, aby faktury za opravy byly vystaveny na Volkswagen Financial Services, který vám následně fakturu uhradí v české měně – přepočet kurzem ČNB devizy střed platný ke dni vystavení faktury.

 

Co mám dělat, když potřebuji opravit auto v zahraničí?

V zahraničí se provádí pouze neodkladné opravy závad znemožňující pokračování v jízdě nebo závad, u kterých hrozí zvětšení rozsahu škody v případě, že nebudou okamžitě odstraněny. Ihned kontaktujte Volkswagen Financial Services, který, je-li to možné, zajistí bezhotovostní úhradu opravy prostřednictvím spřízněné zahraniční společnosti. V zemích, kde úhrada prostřednictvím takovéto společnosti není možná, musíte náklady uhradit sami a zajistit, aby faktury za opravy byly vystaveny na Volkswagen Financial Services, který vám následně fakturu uhradí v české měně – přepočet kurzem ČNB devizy střed platný ke dni vystavení faktury.

Mohu si dodatečně namontovat na vůz třeba tažné zařízení?

Veškeré úpravy je potřeba nechat si schválit společností před jejich provedením.

Jak mám postupovat při opravě vozu?

Opravy se provádí v našem autorizovaném servisu. Pokud se jedná o pojistnou událost, nahlaste ji prosím pojišťovně a Volkswagen Financial Services. Poškození nad rámec norem je buď hrazeno z vaší pojistky, nebo – pokud se na poškození pojištění nevztahuje – musíte toto poškození uhradit.

Co se bude dít v případě dopravní nehody? Mám nárok na náhradní vůz?

Vždy kontaktujte Volkswagen Financial Services a pojišťovnu. V případě vámi zaviněné nehody vám pojišťovna poskytne bezplatně náhradní vůz na dobu 3 dnů, v případě nezaviněné nehody platí viník zapůjčení náhradního vozu na dobu max. 30 dnů.